Oto od czego Stocznia Północna S.A. w Gdańsku musiała zaczynać,

Stacja demagnetyzacyjna podczas przeholowywania  Moment odcięcia kabiny dowódcy stacji demagnetyzacyjnej  Xawery po zejściu z doku, widoczne nowe elementy kadłuba pomalowane na kolor czerwony oraz zmieniony kształt kadłuba  Xawery po zejściu z doku, widoczne nowe elementy kadłuba pomalowane na kolor czerwony oraz zmieniony kształt kadłuba  Xawery po zejściu z doku, widoczne nowe elementy kadłuba pomalowane na kolor czerwony oraz zmieniony kształt kadłuba  Xawery po zejściu z doku, widoczne nowe elementy kadłuba pomalowane na kolor czerwony oraz zmieniony kształt kadłuba  W przyszłości będzie to kabina bosmana okrętowego  W przyszłości pojawi się tutaj ściana i powstaną kabina z.d.o. i kabina 2 oficerów Lądowisko dla śmigłowca z widoczna otwartą przestrzenią ładunkową  Widok od rufy na pokład lądowiska i nadbudówke  Projekt B890 jeszcze bez ramp najazdowych na rufie  Małż bez ramp i dźwigu Widok pokładu pod lądowiskiem. Na zdjęciu w dali pierwsi oficerowie którzy byli związani z projektem B890 - kmdr ppor. Józef Gerasimiuk i kpt. mar. Andrzej Janik.  Silniki po remoncie wracają na swoje miejsce Jedna ze stacji klimatu pracujących na okręcie Widok z GSD (Główne Stanowisko Dowodzenia) na lądowisko Widok z GSD na część dziobową. W przyszłości pojawi się tutaj armata kal. 23 mm  Widok na proj. B890 bez dźwigu z daleka Małż już z dźwigiem i masztem. Maszt w późniejszym czasie był wielokrotnie przerabiany. Widok od dziobu Projekt B890 gotowy do prób - załoga szczątkowa na burcie Projekt B890 od dziobu. Zdjęcie zrobione z mostku kapitańskiego holownika do obsługi platform wiertniczych pokazuje wielkość Xawerego widzianego z dużego statku

 

aby po miesiącach ciężkich prac uzyskać taki oto obraz

Kontradmirał X. Czernicki podczas wyjścia na próby morskie dn. 10.08.2001 r.

 

Powrót na stronę główną                                           Powrót na stronę o Kontradmirał X. Czernicki